Byebye

Nu ska jag dra på mig hjälmen och åka fram till babyborn :)
Papi har ju lagat min moppe nu sen förra året när jag krockade.
Så efter precis ett år så har pappa lagat klart den.
Stort LOVE till honom för att han var så duktig känns lite ovant iaf.
Men kommer bli bättre nu när jag kan åka lite mer.
Bara beijb skaffar en hjälm så vi kan åka tillsammans för som sagt jag skjutsar inte utan nu när vi såg hur det gick förra året när Emma ändå hade hjälm jaja.
Tur att vi klarade oss iaf.
Nej nu ska jag åka fram till henne sen får vi se vad vi ska göra måste ju planera morgon dagen med Emma för det kommer bli super är taggad som fan på alla saker som kommer nu framöver :)
Jaja Pussa lite på Evelina ska jag göra och jag har ju satt i mitt löshår nu med.

I name it you love me :)

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0