Första skoldagen avklarad ! YES

Ja första dagen idag gick ju galant.
Trött för idag har ju som sagt varit vaken sen klockan fem.
Ja hejja jennifer jag är bra. Kan ni tänka er att jag kom upp då? Nej egentligen inte jag heller.
Men whatever!
Åt iaf frukost med denise i stan imorse när vi kom och jävla fittDonken har gjort så jag fått blåsor i hela munnen av den dära jävla varmadrycken så nu kan jag knappt äta jaja hejja Jennifer jag är bra igen.
Hur fan lyckas jag ?
Jaja åkte till skolan och träffade alla jätte kul att se så många.
Sen tog jag och denise en lunch på chinatown efter skolan och träffade Becca :)
Sen åkte vi hem.
Och nu ska jag åka fram och träffa Evelina får se om vi ska ut och springa beror på om jag orkar men ska ta med mig lite kläder iaf om det blir så.
Imorgon börjar skolan på allvar ! JOBBIGT:SE
Asså jag tycker jag blivit förändrad någon mer som tycker det ?
Men I greatest by the way .
Puss lovers :)


I name it you love me !

LOVE

Kommentarer
Postat av: madde

sv så lite så :)

Allt bra?

2009-08-17 @ 18:21:03
URL: http://msarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0