Gamla Jennifer tillbaka?

Jag tror att gamla jennifer börjar komma tillbaka igen.
Och det är ju bara så bra iaf.
Man känner sig fri igen.
Tror att det beror på att man fått tillbaka dom närmaste igen och börjar bli som man var förra året.
Och vi försöker ju få det ika bra som då.
Vi lyckas ju nästan. Bara vissa saker som man skulle kunnaändra på som var som förra sommaren.
Dom smarta förstår vad :)
Haha dagen igår idag och i lördags har bestått av Lilla MY och snusmumriken iaf.
Så Bra:)
Snart ska vi gå ut har precis blivit klara Och klockan är 7 ? haha
Helt sanslöst att man inte gör sig iordning tidigare.
Men skit samma.
Bildbomben jag snackade om i förra inlägget tror jag ?
Ja den blir av imorgon för då kommer bilderna från dagen med.
Så sakna mig lovers :)


I Love You More Than Ever Now !

I name it you love me:)

LOVE

Kommentarer
Postat av: ceelinee ♥

va gullig bild :)



Svar: haha ja superhärligt att solen har kommit! :]

va bra då, älskade min från början också (innan den dampade för att jag tappat den för mycket xD)



Kramkram

2009-08-03 @ 21:10:57
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0