Pluggis ? Yes it´s me

Sitter här i min rosa morgonrock (det är sant den är just rosa)
Och pluggar och läser bloggar.
Jag tycker själv att paow och Dessie faktist växt upp lite iaf som det låter på Dessie´s videobloggar hon pratar inte lika mycket som en FJORTIS! Men det kanske bara är lite nu men what ever och Hur dom dissar varandra helt sjukt alltså.
Men jag är duktig på att plugga tycker jag två saker borta nu fattas bara två till sen är jag klar men får se om jag gör resten ikväll eller så. Känner att mibas är viktigare eftersom jag har det på måndag .
SKa till högberget klockan halv nio imorgon och hämta en kamera sen blire fota tio svartvita bilder vi får väll se hur det går.

I name it you love me ! :)

LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är typ 24 bilder ju ;O hahah

2009-08-27 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0