Sorry för dålig uppdatering

Ja men man kan ju inget göra när man är med brudarna :)
Dom två sista veckorna nu har vart BEZZZT
Ursäkta fjoooortis språket.
Men det gör ingenting  för dagarna har vart underbara iaf.
Vi körde ju lite partajjjj i onsdags och torsdags förra veckan det skulle föreställa lite förfest fest och efterfest men jag pallade bara två dagar så jag och Evelina och Johanna körde lite efterfest själva :)
Men onsdagen börjde i storstens med hanna carro emma och Evelina med lite grill och någon cider.
Jag och therese fick ju åka och hämta.
sen kom jonas max oc coffe dit och vi hade redan startat med lite whiskey min och Hannas nya vän
Vi kör stenhårt bruden ;)
Sen somna vi mitt i natten-.
På torsdagen vart det samma folk fast med jocke och byström också. ;)
Det var kul men jag vart grinig på natten och somnade på jonas axel men sen somnade vi vid fem.
det var dom partiiiie dagarna UNDEERBART.
Sen har jag vart på Kryssning med Evelina med det var också funny körde motorsågen på dansgolvet LOVE IT!
Jaja sen vart att sova vid emma och dom igår.
Och snart blire skola JAG SAKNAR!
Jaja
Tutbingo ikväll asssssså !.

I name it you love me !

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0