Super

Super bra kväll igår är så jävla nöjd med allt igår.
Folket var toppen och det var bra att det kom lite folk kan jag lova.
Men jag och denise åkte in till stan och tog en glass på DONKEN woho!
Jaja sen tog vi oss en promenad i regnet hem till simon och väntade i 40 minuter,
Karln var på IKEA haha . Han kom hem och satt upp en lampa teknisk karl det där.
Sen började festen mer och mer strömmade in. Bla Jon, Anders, Emelie, Emma, Sofi, Sandra mm
Ingen brak fest men en normal sådär som blir alldeles bra.
Denise och Simon är ju bara för söta ska jag lova puss på dom.
Sen kom vi hem vid två och då sov jag vaknade vid 8 idag mycket fieeent or not.
Men ska gå och slänga in en film nu och bara ta det lugnt ska döma imorgon :)




Snygging bilder men whatever vi bjuder på oss och älskar´t


I name it you love me!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0