TaggaTaggaTagga

Vi kör på det just nu.
Ska snart hoppa in i duschen och göra sig i ordning.
Vaknade med huvudvärk så vart inge skola idag.
Hoppas fotografiskbild är något för mig.
Vet inte ens vad det är menmen.
Igår vart det ´mlie Och vi kikade på fotboll med Tara och frida.
Gränges vann ovanligt ? Nej verkligen inte.
Och vem gjorde målen om inte min Fjortiwzboii Wille HAHA ;)
Han är bra fått allt från mig HÖG status på det lix :)
Och vi fick ju våra kärlekar NOT!
Aja sen vart det mycket fjoll och snack haha jag kan vara både seriös och oseriös som många kanske fått reda på.
Men jag vill att ni verkligen ska se hur mycket jag har förändras bara för att jag ska nå upp till den ni vill att jag ska vara.
Det är inge lätt men sen får man skit för det och då försöker man ändra på sig igen men nej det går ju inte.
Så ni som klagar på att jag är fjortis eller massa annat ska egentligen veta hur mycket jag förändrades på den här sommaren. Ni ska inte säga ett skit sen.
Men jag mår bra nu och ikväll blire PARTIIIIIE :D
HAPPY ME LIX.

I name it you love me!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0