Vaken nu när man är ledig jaha fint!

Shit klockan är liksom 08.34 och jag är vaken ?
Är ledig liksom brukar sova till en 11 eller något men skit samma.
Igår var jag och felicia och träna vart en snabb vända men iaf det känns skönt att börja. Blir längre pass senare hade ju lite brottom skulle ju åka bort menmen skit samma.
Ska snart äta frulle GOTTI.
Sen blire duschen och bli fräsh .
Imorgon blire Borlänge med Evelina sen får vi se om tönten leo vågar följa med men det tror ju inte jag på heller.
Sen igår vart jag förbannad en Chacha hälsning som jag och min lillebror på 6 år gjort i ettpar månader nu kommit ut och alla verkligen alla små ungar gör den !
Blir så lack men okej alla här i våran skit håla vill ju vara som mig. !
Jag är ju bättre än vissa andra. Men kom igen skaffa er nå eget ist för att sno saker. !
Det gör mig irriterad.

I name it you love me !

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0