9!

9 dagar kvar och man blir bara mer och mer sugen.
Haha Men 5 kvar tills fredag och då ni ja tar det inte här men.
måste fixa lite grejer vad ska jag ha på mig när jag fyller år?
Har ju inga pengar så kan ju inte köpa nå nytt tur att jag rensade garderoben så nu har jag fått fram alla klänningar och så, så det får väl bli en sån gammal grej men lika snyggt ändå.
Hatar grängesberg just nu finns inget att göra om man bodde typ i stan så kunde man ju gå och fika eller något skönt och bara chilla lugnt.
Men det blir väl sängen tidigt och kolla på PH ikväll också :)
GO JACKIE

PUSS

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: ooh låter jobbigt :o vad går du för linje på gymnasiet? :)

själv så har jag ingen aning om vad jag ska gå för linje.



haha nej då dt är lugnt, hon är 5 år gammal! :D

2009-12-14 @ 14:51:49
URL: http://eelectric.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv:jaså, låter roligt :)

får tänka lite mer på saken, men tack för tipset!

hehe :)

2009-12-15 @ 14:33:15
URL: http://eelectric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0