Fotografering?

Undra om jag ska gå ut och ta lite kort nu?
Innan jag ska lämna in den för alltid :( Måste köpa mig en egen så jag har någonting bra att ta kort med.
Men tycker det är tråkigt att ta kort själv så.
Men vi får väl se iaf.
Är uppe tidigt idag och är redan påklädd och så ska bara bädda och plocka upp grejer på mitt rum.
Börjar bli ganska duktig på att hålla rent nu.
Kanske är för att jag blir gammal :)
Man måste ju få ha ett ungdomligt liv men lite ansvar lär man ju få ta iaf. Eller vad säger ni?
Men nu ska jag iaf ta reda på lite eller bara kika runt på några bloggar vi får se vad jag orkar med.
Skola imorgon skönt hatar att vara hemma och inte göra någonting så då är jag faktiskt i skolan och umgås med vännerna ja :) Tyck jag är cp men så är det.

Elefant!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0