Skola katalogen kommen :)

Fatta !
9 Dagar kvar innan skolan slutar. TAGGA!
13 Dagar kvar tills jag fyller år.
15 Dagar till Julafton!.

Skolan idag var fett nice kan jag lova :)
Draman är ju skit kul. Men Olas lektion var lite dåligare usch hatar det.
Sen blev det hagge bussen med Mattias till stan haha han är ju som han är den där pysen måste jag ju säga menmen han älskar mig som bästavän och det vet jag :) 
Sara och jag är som piff och puff(passar perfekt ja)
Och Håkan är bästa busschauffören ever! 

Fick skolkatalogen idag med haha snyggt med blå haka yes puss och tack!
Men Det syndes inte så mycket om man inte tänker på det. 
Men PH ikväll vi taggar. 
EN till sak vi taggar till med är att gå upp halv fem imorgon (y) Ye ska till skolan till 8 mycket fint. Man skulle alltså bo i stan eller något . 



Elefant!
<3 


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: haha tack din med! XD

2009-12-09 @ 18:45:14
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0