Fattar inte vad det blivit med mig!

Ja nu måste jag fan ta tag i mitt liv.
Jag sitter här klockan 16.00 och har inte något liv har inte ens tagit av mig pyjamasen !
Fast har ju sovit ut nu efter en veckas tidig uppgång.
Det var verkligen jobbigt.
Fått min underbara telefon nu :)
Den är så söt.
Idag så ska jag nog upp och fika med bella :)
var ett tag sen men ska nog duscha snart.
Så man känner sig lite fräsh kanske göra en ansiktsmask,.
Men vi firade ju Evelina i måndags jag och Emma hade planerat allt i hemlighet, Hade hemligheter med hennes mamma och allt haha. Kändes lite skumt men hon vart glad iaf och det kändes bra.
Vart bad och mysade galet hemma vid emma med mycket folk sen vart det sova och upp och jobba igår.
Så det vart allmänt lugnt på natten :D
Men bilder kommer ska bara få dom av emma gumman;)
Ha det bra.


LOVE

Kommentarer
Postat av: ceelinee ♥

vad är det för telefon? :)

2009-07-30 @ 12:04:42
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: LONA

men vu måste ses!

2009-07-31 @ 15:42:17
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0