Filmen startad

Nu har vi äntligen börjat kolla på filmen ^^
Fast den suger i bötjan verkligen ska jag lova. Nej ingen jag kan rekommendera.
Men Pojkarna är klara iaf och det vart snyggt kan jag lova inte så fult . Men jag var ju drottning på att göra kors
haha jocke är blond och har ett svart kors som ser ut som ett plus tecken och bror är Svart hårig med ett blondt streck..
Men dom måste ju vara snygga till motala .
Så dom får lite tjejern men bilderna som vi tog kommer ut sen när jag sitter vid min dator^^
Nu ska jag kolla filmen sen blire hannah montana och blogg tittande .


LOVE

Kommentarer
Postat av: Marie

Kika gärna in på min blogg och säg vilken din absoluta favoritlåt är :)

2009-07-11 @ 03:46:07
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0