Glad idag?

Ja är så jävla glad idag alltså jag fattar inte varför ?
Kanske blivit av den där färgen som jag målade me ? haha
Skojja bara men känner mig på topp även fast det är skit väder ute.
Men inombords känns det toppen.
Kanske är för att jag känner som alla bråk som jag haft börjar bli mot slutet ?
Eller jag är iaf inte sur på någon längre.
Så sorry alla jag bråkat med på sistone att jag är som en omogenfjortis ibland.
Men det förklarade även bästavän Mattias för mig att jag inte är en fjortis utan blire med håret haha.
Men det är inte bara jag som beter mig illa men hoppas det är löst nu?
Men just nu så sitter Marcus och är social med mig på msn lite sen Joel på sms så det är bra iaf.
Dom är bra pojkar dom. Och dom tycker jag är bäst haha .
Hoppas Pewh Kommer och hämtar mig snart :)
Ska gå in och bädda snart "/ usch men det behövs för att rummet ska se bra ut .


Såhär ser man ut idag :)


I name it you love me :)

LOVE

Kommentarer
Postat av: Lona ♡

kanske de, men vi är bäst :D

2009-07-09 @ 16:38:23
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0