Hemma vid lilla E

Hej sweeetiess

Jävlar vilket åsk väder inatt alltså vaknade vid klockan ett typ av att det blixtra
och regna satan verkligen. Usch det var verkligen hemskt men tur att jag hade bror vid mig.
Fast skulle vart bättre med Emma och Evelina egentligen.
Men det blir som sagt mer och fler gånger med brudarna.
Sitter hemma vid Lilla E nu och hon hoppade in i duschen nyss.
Hemma så städade jag garderoben men det gick inge bra slutade med att jag kasta in allt igen.
Men ikväll blire grill med Lilla E och massa andra folk ska snart gå ner óch köpa  godis :D
Love it Mjaaaaaoow Godis och regn och en promenad blir fint yes darlings :)


Jag fattar inte mig på dig ibland asså. ! Irriterande äckel ´!
I name it you love me .


Mig och Lilla E <3

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0