Ja hej igen efter en veckas ledighet

Jag har verkligen inte haft tid att skriva något denna vecka för mycket att göra och vart bortrest.
Jag fick reda på nu när jag gick in på bloggen att jag blivit utvald till att vara med i veckans blogg :)
Så rösta gärna på mig här Jag är nr2 :D
Hoppas på lite röster.
Jag ska berätta vad som hänt i veckan med mycket bilder och så när jag fått in dom på datorn.
Men lördagen var underbar. Först startade jag och Lona hemma vid henne med lite cider.
Sen åkte vi in till stan där träffade vi Eken, Hp, Vornelia, Elin, Johanna och ryman.
Sen en massa annat trevligt folk bla Isa Jätte länge sen ju :D
Jaja Sen i måndags åkte jag och Evelina till Nora med farmor och farfar kom hem igår.
jaja kommer mer sen :)
Mamma har kalas nu hon fyller ju år idag Grattis till henne :)

LOVE

Kommentarer
Postat av: aw.

rosa med z :D

2009-07-24 @ 13:41:55
URL: http://alleballele.blogg.se/
Postat av: aw.

SKÖNT ATT VARA LEDIG, JADÅ :D

2009-07-24 @ 16:27:40
URL: http://alleballele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0