Shopping Med babe

Snart blire shopping med Babe.
Vi ska åka till borlänge och handla lite.
Vi vaknade nyss eller för några timmar sen typ vid ett alltså över tolv timmars sömn och det behövs kan jag lova.
Måste tjäna in lite tills emma kommer hit igen för då blir det röj och träning mitt i natten ;)
Men ska snart fortsätta med håret sen blire hem till mig och hämta min rikedom och ta med babe till borlänge eller pappa leffe ska dit och då åker vi med :D
Han fyller år ikmorgon så då blire grattis till honom.
Jag ska iaf köpa en present till mamma som fyller 35 nästa vecka sen ska jag köpa lite kläder så man förnyar sin garderob lite också.
Men även så fyller ju babe år nästa vecka också sen tre dagar efter det så fyllet tomas gubben år också så i juli nu blire mycket pengar spnderat om jag ska köpa åt alla.
Jaja jag pratade med bror alldeles nyss han och ponken lät ganska slitna "/ saknar dom redan hoppas dom kommer hem snart .
Haha men mycket alkohol blire för deras del iaf . Men puss på dom.
Men så blire nu ska jag fortsätta med mitt hår men blir utan löshår idag med för har det hemma men får se om jag sätter i det iaf ?


I name it you love me :)

LOVE

Kommentarer
Postat av: ceelinee ♥

ja vill också shoppa! :D

2009-07-14 @ 20:14:45
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Lona ♡

Min present då :(

2009-07-14 @ 21:26:44
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad bra! :)

2009-07-14 @ 21:48:24
URL: http://jenniestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0