Tjejkväll och stallet

Ja jag hann ju inte skriva igår morse för vi skulle till björnhyttan .
För att jag skulle vara duktig och diska och så.
Sen väll där gick det jätte bra trots vädret.
Sen efter vi kommit hem så åt vi vid farmor och Farfar jag och Evelina och mamma ludde och pappa.
Bror den svikarn åkte till det förbannade donken och åt ist.
Ja men efter det sååkte vi till Evelina och gjorde oss i ordning. För att senare gå och träffa Emma och Therese.
Stefan eller Tsatsiki som vi kallar honom var med också ett tag.
Sen åkte jag och theresé hem till mig och hämtade två hjälmar ¨så att alla kunde åka laglit må mopederna.
Åkte runt lite och hade allmänt mys. Åkte och hälsade på ia och jojje och sen hem en stund till Nicola.
Jaja sen åkte Therese hem och vi andra sov kvar.
Jag somnade vid strax efter ett och dom andra var vakna sen vaknade vi vid halv 4 av att några idioter ringde .
Jaja sen upp vid nio för att vara barnvakt.
Och sen tog det allmänt lugnt innan jag och Evelina åkte till stallet.
Och nu sitter vi här.
Saknar bror redan "/ han är i motala nu en vecka framåt.
Yeye

I name it you love me


LOVE

Kommentarer
Postat av: maria

najs:D

vad blire idag då?

2009-07-14 @ 10:33:37
URL: http://s0ckerbit3n.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0