Vafan har hänt med min musiksmak?

Jag har gått tillbaka till fjortis musik nu vafan!
Sitter och diggar sommarpojkarna och så just nu.
Med deras titlar Hångla i sanden och du är för snygg för mig.
Kanske blir fjortis igen nu då eller som vissa avundsjuka typer säger så är jag det.
Men det är ju bra att jag lever upp till mig själv isf .

Men jag älskar iaf musiken just nu det är ju sommar så lite sommarmusik skadar ju inte.
Men direkt idag när bror kom hem och Jag och Evelina satt vid datorn och bara dunkade sommarpojkarna så frågade han vad det var för jävla fjortis musik som vi lyssnade på vi bara det är ju fedt bra lix!
Han bara fan va B. Det är lika om man sitter och lyssnar på fonkyfresh så bara jävla B rap men ändå så sitter han någon månad efter och lyssnar på det .
Ja han ser upp till mig mjaaow på det.
mmm Mjaaaaow <3



Ja Fjortis eller inte ?


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0