En liten funderare kanske ?

Jag sitter och tänker just nu.
På dig på då och nu tiden och allt.
Hur hade det vart om du och jag fortfarande hade varandra såm förr?
Skulle jag inte ha det livet med en underbar bästa vän eller skulle du kanske vara den vännen det är en fråga.
Eller hur hade det vart om just den första kärleken aldrig gick bort? Jo den går ju aldrig bort vet jag ju men man kan glömma. Som jag aldrig gjorde förns för en månad sen ungefär. Då allt bara slutade och jag började känna för en annan att jag verkligen ville ha den andre lika mycket som dig. Men jag ska övervinna den iaf.

Du är sötare än solens strålar.
I just Love it. The feeling in my body every time i see you. <3

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0