Ett komplecerat inlägg

Ja i detta inlägg blir det lix allt tror jag.
Jag ska berätta lite om dagen va den har spenderatsmed och så.
Jag har iaf badat och solat en massa idag just love värmen som sagt och att bli brun nu börjar färgen komma iaf .
Skönt äre i vattnet nu iaf ingen badkruka allt ;)
Jobbade imorse det var väl kul ska jag lova.
Sen har jag träffat Evelina i Kyrkviken och badade med henne en massa sen kom supersöta Jennifer med och ville bada med oss superduper. Sen när dom hade åkt hem så solade jag mycket och badade med Papi och mami. Sedan ett dop innan hemfärden med lilla my :)
Efter vi liksom hade ätit hemma drog vi till Falun och Borlänge och kollade på mobiler ska ju köpa en ny snart .
Det blir en rosa.
Yes snart ska jag äta lite .

Ja nu till en annan sak som jag märkte igår. Hur fan kan det bli ett så stort bråk mellan Dessie, Paulina och Kissie ? Tre blondiner som säger va dom tycker men sen när dom andra inte tycker om det så säger dom att den ene är fejk och så. Sen hur mogen är man när man Spottar någon annan i ansiktet det är som man typ skulle vara typ 3 år och precis lärt sig spotta ordenligt. Kompisar blir till och med Ovänner på internet.  Shit det är ju hemskt.
Visst att man kanske blir en annan person på bloggen och msn eller så . Men det ska fan inte gå ut över mina vänner. Jag skriver inte ens om min familj och vänner så mycket här för att hålla dom borta.
Man vill liksom inte bråka med mer folk .
Paulina och Dessies bråk på bloggen slutade i kaos i riktiga livet jag vet inte hur det startade men en bästa vän ska man hålla nära och så. Bråket om besökare och så. Och alla jävla kommentarer på varjes blogg om att den ene är bättre än den andre sen när det är tex Dessie som skriver att det var hon som skapade Paulina så äre väll hennes ensak vet ni om hon gjorde det eller inte nej just det. Och lika med det när man läser om det här som hände Malin och Terese när dom blev mördade iår så ska man väll för fan vara ledsen. Dessie bodde i stan där Terese bodde så vad vet ni om hon tänker på dom lix? Nej ingenting ni bor inte i hennes huvud. Nu när Michael Jackson dog så skrev alla rip och grejer om att han var bra och dom tyvkte om honom ska ni inte skriva så till dom med då ? För dom har ju inte skrivit något om honom förns han dog eller sa att han var bra förns nyheten kom om det. Så ta reda på något och sköt er själva.  Aja jag ska väll inte låta som om jag skyddar Dessie eller någon nu men blir så förbannat trött på alla som skriver att hon är en äcklig ful fjortis när ni inte känner henne och bara för att hennes blogg är större.

Ja nu har jag fått mitt sagt .
Älska mig JennieBlond

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0