Galen helg?

Helgen har vart varm,varm,varm men vi ska ju inte klaga det är så jävla skönt:)
Den har spenderats med Evelina, Lisette, Therese, Emilia och en massa fler orkar inte rabbla upp alla nu när jag skriver mer om dom i texten lix! Då tjänar vi tid.
Fredagen började med att Evelina kom hit och vi åkte och badade först sen hem och flötade i oss pizza.
Gjorde oss i ordning och åkte in vi mötte upp lisette och tobbe med engman sen gick vi runt lite. ¨
Stötte på Nina gumman och emma, Linnea,Felicia, Malin och hon den andra kommer jag ej ihåg namnet på.
Sen även goa Emil :)
Gick runt och kollade lite och så. Sen vi elva kom mamma tråkigt men så äre när man annars inte har skkuts men om tobbe sagt att vi kunde åka med han tidigare så hade det vart bättre.
jaja då var första dagen avklarad och den var toppen. Haha skulle inte missat en grej iaf skulle sett bra kul ut hahahahahahahaha jag hade typ garvat ihjäl mej? vavavava:)
Men puss på julia och Mathilda :D
Dag nummer 2
Började med en dag i Kyrkviken med evelina och the family och Joel kom en stund.
Sen hem och skynda sig att göra sig i ordning för att sedan möta upp lisette inne i stan. Gick och kollade på Byz sen hittade vi lite mer folk. Bla my så pratade en snabbis very funny. Sen träffa vi på Therese och Emilia Hedborg så gick med dom resten av kväll as kul haha men jag och my RÖJJJJJJDE  på Björn Rosenström det var bäst med the boy ;) haha
Ja sen gick vi runt lite träffade på jesper och alla. Sen skulle Therese och Emilia gå och äta så då gick jag med Lisette till Akropolis och träffa hennes pappa sen mötte jag upp My och Camilla När jag lämnat lisette sen åkte jag hem med Evelina ponken och Jonathan Älskar er<3 
Går dagen var varm och varm Typ dog i björnhyttan men sedan efter det vart det ut till kyrkviken och åt och badade sen när jag kom hem så somnade jag TYP as tidigt trött som fan asså. 
Idag vart det kyrkviken igen YES med massa sol och bad bilder kommer sen om hur brun jag blivit så ett stort YES på det lix jag verkligen Love it. 
Sen vart det stan och köpa ny mobil till Evelina och imorgon kanske jag köper min :D
Det älskas SÅÅÅÅHÄR mycket.
Jag och mina stora bokstäver men det skiter jag i för jag älskar det !




LOVE

Kommentarer
Postat av: Diana

jiiiihooooooo hahahahah ;D tack så sjukt mycket, va roligt att höra! :D du får ju supergärna prenumerera på min blogg om du villl, vore jättekul :D

pusspårey!

2009-06-30 @ 00:12:12
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0