Hemma efter en underbar dag !

Hej Darlings !

Hoppas ni har haft en lovleyday precis som lilla jag.
Precis som jag har berättat för er så var jag ju på stan idag med BästaLonis så bilder kommer här.

Efter en långstunds betänke tid så vart det en morotskaka och en COLA !
Wonderfull

Lonis bara HUGGER in i den!

Ja sen gick vi på stan och vi provade en asgullig rosaklänning som var super söt. Men inte på tyvärr så då vart det SADFACE för oss. Men vi gick vidare och åkte hem till henne. så vi satt och blogga och greja.
& Hon satte i håret på mig AWESOME !

Sen kom papi och hämtade mig och dom tyckte jag vart mycket sötare än jag redan var.
SÅ gulligt av dom asså .
Älskar mina föräldrar så mycket.

Så jag åkte hem och fixade mig för kvällen och kvällens outfit vart:

Svartapumps från Skohuset
Och stretchklänning från veromoda.

När jag äntligen var klar (efter typ 1000år) Så åkte jag fram till beijbi
för att sedan åka upp och kolla på lillebror som slutade5:an idag så GRATTIS till hon älskadebror.
Sen hem och fika vid dom.

Och imorgon så ska vi ha någon så kallad klasskamp och jag vet inte vad jag ska ha på mig asså.
Blir typ lager med kläder så man inte fryser ihjäl.


Puss på Evelina älskling
<3




LOVE

Kommentarer
Postat av: Evelina :)

LOVE <3

2009-06-11 @ 21:29:09
URL: http://evelinadumblondin.blogg.se/
Postat av: Lona- den dagen du kommer upp i min klass!

hoppas de går bra för dig :D

2009-06-11 @ 21:49:33
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: frida s

pinsamt tjejen, sluta använda engelska ord i varje mening :) fjortis till max!

2009-06-12 @ 20:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0