Hihihi

Dagen idag har jag spenderat med min lilla Eveliniii :D
Det var bra kul var hemma vid henne sen tog vi oss en cykeltur ut i till vallen för att jag skulle jobba.
Haha där mötte vi upp smebakken och Sofi och Baco var ju på topp iaf haha skrattade åt han och hans trix.
Men whatever rolig är han iaf när han skrämmer små pojkarna sen åkte vi hem hit och jag skar rabarber åt mami och Eveliniiii läste sin lilla twilight bok :)
Så nu har jag blivit Bonde också enligt Johan! :D
Imorgon kommer Joel och Tobbe sen i helgen blir det Ludvika festen ! Helt galet jaojao !
See yaa bitches :)

LOVE


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck - Gratisgåva vid sexpartybokning!

Nu blev jag galet sugen på en cupcake ;)

2009-06-23 @ 21:29:26
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0