Imorgon smäller det!

Hello Sweeeeties :D

Imorgon äre Ludvika festen med Bästaste ever!
Hoppas på mycket kul folk och så.

Skönt att inte träffa vissa som tror att dom kan styra en som hon själv vill.
Hoppas hon tar åt sig riktigt mycket nu.
Men alla andra får gärna komma och träffas.
Det blir att jag åker in med Evelina till stan först och där ska vi nog möta upp Engman och Tobbies!
Sen ska jag träffa Lisette hoppas hon har med sig bästa vän då saknar han en massa mega mycket lix!
Sen hoppas jag på att få stöta på johan en snabbis också saknar han med faktist.
Och Isa och Sofi med måste det bli.

Today så har jag vart hemma och chillat en massa med film och sol sådär lite mycket.
Sen alldeles före halv sex så ´kte jag och jobbade med Andreas och Sofie.
Och kom hem för typ one hour ago !
Just nu på sekunden sitter jag och läser andras bloggar och kollar hur skit snacket går idag egentligen och det börjar komma igång mellan Dessie och Paow nu iaf hoppas det inte blir något allvarligt iaf .
Haha då blir det kanske inget intressant att läsa längre haha men whatever egentligen.

Imorgon kommer Evelina hit tidigt för att sova här all weekend alltså hela helgen :D
Det blir toppen men tror det ser ut som att hon ska flytta hit typ en resväska med sig för en helg men det är hon som jag älskar och vi är the sisters blondiiees :D
Cýa



Vi tar en bild på min bästavän! saknar dig som fan !

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0