Jag blir så trött!

Asså nu när man sitter och läser andras bloggar så blir jag så irriterad på vissas kommentarer.
Visst man får kommentera vad man vill men då kanske det inte blir godkänt.
Men ofta man sitter och trakaserar ut någon så mycket som tillexempel på Dessie´s blogg hur orkar folk kommentera så mycket?.
Men visst dom kanske tycker så om henne men vafan vi människor är väll bättre än så.
Hon vill ha läsare och mycket kommentarer men om ni ändå kommenterar anonymt så äre väll skit samma om ni kommenterar eller inte för då vågar ni inte stå för den ni är. Var er själva istället mycket mognare.
Och jag vill väll också ha mycket folk som läser min blogg. Ska jag också börja provocera då som hon gör men då får man väll en massa skit för det istället.

Sen har jag fått kommentarer från en anonym person som säger att jag ska sluta använda engelska ord i varje inlägg! Men hållkäften! Jag är jag och jag skriver och säger vad jag vill passar det inte så kan du stå för vem du är THATS IT! Oj lite engelska.

Vi gör en ego bild på me and baby
tjockis jennie


LOVE YA BITCHES

Kommentarer
Postat av: Lona

haha ja sluta med de! och sluta med dina lix och så störande :P

2009-06-16 @ 11:58:58
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha den där bakelsen högst upp ser farligt god ut haha :D

2009-06-17 @ 01:37:16
URL: http://lapd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0