Jobb!

Började jobba idag . Man ba men usch men bra ändå lix.
Én vecka utan smink och så. Gud hela Grängesberg får se mig utan smink USCH!
Men jag tänkte vara lite ego. För jag har ju iaf hela dagen kvar ändå typ när jag slutar. Så då hinner man ju göra sig klar efter. Och en vecka med bara lekar och så går ju bra ändå.
Slutar typ tre och då är det jag börjar göra mig iordning om jag inte ska åka någonstans på loven som är. Men vädret på starten på lovet var ju ingen höjdare precis!.
Tur att jag jobbar då. Snart blire mycket CASH! Det gillar´t
På onsdag kanske jag måste klippa av en bra bit på håret! Fyfasen.
Kan mitt hår bli slitnare ? Nej tror inte det!
Men tur man har annat allternativ.


LOVE

Kommentarer
Postat av: celineee ♥

Vad e det för jobb? :)

2009-06-16 @ 10:30:49
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0