Jobb"ig Vecka

Jobb hela veckan därför jag inte har vart social på bloggen. Har inte haft  tid lix!
Men whatever den har gått snabbt och jag kommer sakna en massa mega mycket.
Men dom har skjutit sönder mina fingrar.
Idag vart det dessutom vattenkrig där .
Så vem vart blötast om inte jag?
Ungar säger jag bara.
Igår klippte jag av en bit på håret och blekte det mer. Så nu är jag ganska nöjd iaf.
Men löshåret kommer i mer nu iaf eftersom det andra är kort men skönt med kort också eftersom det inte är lika slitet som förr längre.

Just nu sitter jag vid Beijb hon har fått ny design på sin blogg så kika in. men just nu håller hon på att skölja ur blekningen. Syskon vava så nu liknar vi varandra mer än någonsin.
Men vi älskar varandra ändå!.
Får se vad vi gör ikväll sista jobb dagen i veckan nu iaf. Fortsätter nästa vecka :D
Så see you bitches

LOVE

Kommentarer
Postat av: Lona

vill se resultatet ;D

2009-06-18 @ 18:33:11
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Sofi

Eeey , vad fan har hänt här då? låter som nå jävla snobb från sthlm som har skrivit ;p

2009-06-22 @ 11:49:15
URL: http://sofiibolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0