Blindstyrenblindstyren :)

Ja igår i skolan så skulle vi prova på att vara blinda för en dag från igår eftermiddag till idag på eftermiddagen.
Det var ganska svårt men intressant att prova på.
Så det gick ganska bra förutom alla idioter som skulle hålla på att slå mig på rumpan och göra snubbelben på mig-.-
Och jag har ont i hela kroppen :(
Bitmärken har jag också jävla djur sebastian och Jonathan är dom ska allt få se en vacker dag vad som händer om man jävlas med Jennifer :)
Och blond ska jag bli igen :)
Det blir bäst så haha
och dagen idag har teres och jag vart på topp och vi ska gå till politikerna ! Ja det ska vi.
Men igår så var jag och sara på topp!
Snoppar är vårt liv mums på dom liksom.
Imorgon blire jag och Lona på topp ?
Yes me like.
Men orka detta :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0