FYFAN!

Sliten som fan sen igår aldrig mer säger jag bara men det kommer hålla tills om några helger.
Hahaha men ta min huvudvärk gullungar :)
Sängen och TV hela dagen för inga var sociala och man kunde inte ta sig någonstans heller !
Känns skönt ju !
Ikväll blire film och sen sova mycket mysigt.
Nu sitter jag och lyssnar på musik sen 2005 hahaha har haft jag vill inte förklara låten på hjärnan ett par dagar nu så det var skönt att äntligen höra den och nu lyssnar jag på M+ haha gränslös kärlek ;)
Mycket bra kan jag lova.

Elefant!
<3

Kommentarer
Postat av: ceeline@

Svar: hah okej xd han verkar läskig xd

2009-11-15 @ 19:12:02
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0