Lyckliga jag :D

Jag är så lycklig nu och det tycker jag är konstigt.
Med tanke på allt bråk runt mig.
Men jag skulle kunna göra ett glädje skutt nu för att jag är så glad:)
Men idag är det 1 november och 51 dagar kvar tills jag blir 17 .
Hoppas det blir något roligt då men som det ser ut går jag nog i skolan då och jag har aldrig fyllt år i skolan.
22 december liksom då brukar man slutat.
Men som sagt 1 november och massa tv tittande idag.
Och mer ska det bli med hål i väggen, Parlamentet och osbournes eller hur det stavas?
Och jag har fallit för en ny låt.
Europe- Last Look at eden ! den är kung!
Men nu orkar jag inte skriva längre.

ELefantjennifer!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0