Bättre med en ball kalle i kanalen än en kall balle i analen !

Ja tur att det finns människor med humor iaf hahah!
Dom är dåliga men ändå skrattar man !
Jag har själv skämtat lite idag med Lillebror Emil haha
Dom där små pojkarna springer ju runt och säger norge historier så då tänkte jag dra några bra för han haha och han skrattade såklart tex:

-Vet du varför norska tjejer stoppar p-piller i näsan?
-Nej!
-Dom vill inte få snorungar ! 

HAHAHAHA

-Vet du vad man får om man korsar en åsna och en sköldpadda?
-Nej 
-En norrman i stridshjälm ! 

HAHAHA
 

Nej nu ska jag inte vara sån och skratta åt mig själv!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lona

de gör du alltid ;D

2009-10-09 @ 18:42:51
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0