Hemma och är feting trött !

Trött som fan glad som fan ont som fan!
Vart mycket Fan i den texten men jag är trött och över glad har ont i ryggen och magen.-
Men jag lever iaf så det är bra.
Vart duktig idag gjort draman och ULS och IDROTT !
Sen var jag kvar och väntade på denise i skolan för jag kände att jag behövde plugga och skriva en sammanfattning och imorgon ska jag göra svenska så det kommer gå bra för mig i fortsättningen..
Och sen ska jag ju börja gymma på måndag också.
Men efter denise slutat så tog vi bussen till stan och jag fixade lite grejer och mötte upp Jonathan och umgicks med han en stund nu innan han skulle åka till västerås.
Yes tjänar pengar skulle han göra :P
Nu sitter jag och diggar musik och har allmänt kul åt mig själv :)
Grattis Lonas blogg som fyller ett år idag :P
Och Grattis till mig idag för att jag är så bäst.




Elefant
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0