Miss it!

I miss you !
Jaja nu ska vi inte vara känslomässiga för det är jag typ bäst på.
Så då kommer jag bara börja grina och det är inte meningen.
Igår hade vi ju det där jävla öppet hus i smb. jobbigt var det allt vårt slit för ingenting.
Det var kanske tre som lyssnade och dom andra bara typ höll käften.
Aja idag hade vi iaf prov. Gick bättre än förväntat eftersom jag läste på senast i torsdags.
Sen hade vi pedagogisk ledarskap och gick igenom och utvärderade dagen igår.
Nu sitter jag hemma orkar inte åka fram till gymmet så det blir inget idag. Sovit en stund efter skolan.
Skönt var det. och imorgon får vi lov sen på lovet blir det helt slut på ohälsosamma grejer jajemen,
Planering av lovet ska jag göra eller så tar jag bara dagarna som dom kommer som jag brukar göra det är lättare.

Jaja vi hörs :)

Elefant!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0