Tack för en konstig kväll.

Ja igår så drog jag och Lona till borlänge med Lizz för att kolla grejer till kvällen.
Men det fanns ju ingenting att ha på sig där.
Så drog till stan ist och där som tur var hittade vi grejer.
Sen hem och fixade oss och sen drog vi till tessie i smb och började festa lite smått med några trevliga personer.
två Sjökvinnor, Två tjuvar, En MC knutte, En Hockeyspelare, Ett fotbollsproffs, sen en djävul och Lona som var en häxdjävul ;)
Ja vi satt och lekte jag har aldrig sen snacka lite och så hade lite trevligt sen åkte vi till stan och det var trevligt till en början men sen blev det lite knas en tappade bort skon andra satt och grina bråk mm inte så kul så då drog jag lona macke och danne till donken sen åkte vi hem.
Blev väl sådär och inte så mycket alkohol. menmen vi taggar en annan dag :D
Nu ska jag gå och kolla på tv :D
Bjur bild sen igår


Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0