TRÅKIGT!

Det är lördag jag sitter här och ser ut som ett fån!
Har nyss klätt på mig vart en lugn dag.
Men whatever.
Är sugen på att bara festa men orkar inte och lona min partypingla hon är barnvakt idag så vi får se vad det blir för mig. Evelina ville kanske vara social med mig men det beror på om jag orkar ta mig fram till kyrkbacken annars blir det inget.
Är galen, galen i dig.
Och dom här två dagarna har ju jag vart en skämtare som bara den haha elefantskämt på hög nivå.
Sen fick jag själv ett skämt idag som jag inte ens fattade. Typ tåget kommer i ettan. Jag bara what ?:O
Ja tvåan är ju analen! man bah jaha okej fattar nada.
Men nu iaf blire att gå ut och ja. plus massa sommarpojkarna och skit musik :)


Haha kolla vilken "fjortis" jag var förut för två år sen ;)

ELEFANT! ´
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0