aight...

yes jag har ju inte skrivit här så mycket som kanske folk förstår.
Behöver ny hjälp med designen måste bli en ny.
Jaja som sagt har jag ju färgat håret.
Saknar det blonda lite men nu behöver inte alla göra narr av mig iaf.
Är skapligt grinig så sorry mattias för allt men det blir så när man har mens(a)!
I veckan har jag vart mycket i skolan börjar få ordning på allt nu.
Skönt det iaf.
I tisdags sprang jag ... Mycket i mina klackskor det var verkligen lyckat.
Vart hotad av en 13 åring ännu mer lyckat och så träffade jag även min "bästavän" Leo haha.
han är allt bra söt så PUSS på han lix.
Nu ska jag göra mig i ordning igen får se om jag åker fram på byn eller om jag åker och gymmar.

I name it you love me !

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0