Äntligen

Sådär nu sitter jag hemma.
Och ska skriva ett långt inlägg hade jag tänkt. 
I fredags blev det partiie vid madde med lite trevligt folk men inte mycket alkhol :)
blev en karusell ochså haha ont i nacken efter inte bra nejnej. Men kul var det det snurrade mycket :)
Och i lördags var vi ju på Emelies 17 års fest med massa folk och sånt folk man inte kände .
Men det gick bra och vi drack och hade det allmänt trevligt.
Efter ett tag när alla kommit så satt jag lona ute och pratade och fick höra på sjönsjungandesång av Jonis och Seb haha duktiga pojkar. Sen vid halv 1 kom Yvonne och hämta oss tror ja?
och då var det bara att hoppa i koj.
Söndagen började med att jag vaknade och åkte upp på marknaden med Jesper och Bror det var ju marken i helgen här.
Och sen åkte jag hem och vart bara tröttare och tröttare.
Inte bra med sådan helg men kul var det iaf.
Och i Måndags blev det en fika på stan med Lona och så.
Tisdagen blev lugn.
Och Onsdagen med fast blev en besvikelse att höra att du sagt det till dom iaf. Fattar inte att det måste bli så varje gång :( Men sånt är livet har några andra.
Inte så långt men dagen idag var jobbig även fast jag slutade klockan tolv hatar att ha idrott på morgonen -.-' Men efter det hade iaf jag och Emelie askul åt våra frågor haha vet ni vad renens barn heter ?
1.Kulting
x.Mumintroll
2.Kalv
Haha det var bra kul det iaf :)
Men nu orkar jag inte skriva mer så puss :)

I name it you love me!

LOVE

Kommentarer
Postat av: sofie

fin blogg :)

allt bra med dej?

kram

2009-09-24 @ 18:56:44
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: jaså, när får man se den då? :)

okej låter bra :) jodå bara bra!

puss

2009-09-24 @ 21:27:20
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0