Haha Skolan var toppen

Jo efter det förra inlägget som jag skrev vart det lite flumm med Emelie.
Haha vi skrattade och hade oss skit kul verkligen sen mibas vart det en annan del av köping
Det var ju kul. Sen pratade hon på i en halvtimme (asså våranlärare) Sen kom det någon gubbe till klassen och tjåla om torsdagen då vi ska vara funktionärer vid hillängen med mibas gruppen plus op08 KUL :D
Haha det ska bli kul snart äre idol så måste skynda mig lite .
Lona är i sverige nu :) WIIEWIIE och hon kommer hit imorgon bitte hoppas hon är brun annars vetu Lona ;) nej jag bara skojja håller på att taggar inför helgen den ska bli bäst :)
Nej nu sticker jag det blev rörigt..


Sån här körde jag och Emelie idag ser roligare ut före vi går ner ;)


I name it you love me !

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0