HATA!

Hatar bilddagboken! DOm har fan jämt problem.
Och nu är jag grinig så snart hoppar jag in i sängen och drar täcket över huvudet och bara drömmer mig bort.
Ja det låter som en bra idé tycker ni inte?
Jag har kommit på att jag hatar mornar när man är ledig och ändå får gå upp tidigt.
Vill träffa folk och bara gosa galet.
Saknar Evelina som jag inte umgåtts med på Länge jag saknar Emma jag saknar Nina jag saknar Lona jag saknar ALLA! Fan Hur det känns nej dagen idag är nog inte rätt för mig! Jävla idioter som grundade kvinnorna så man får mens ja jävla killar som inte får känna på det. Men jag ska ge dom en pungspark så får dom känna lite iaf. Just ja jag är ju snäll så bara dom dumma får det . Och nu blev jag arg på en sak till jag fryser igår var jag jätte varm och allt men nu fryser jag! Hur fan äre möjligt? Nej jag orkar inte skriva längre för då kommer jag bara på mer saker att bli irriterad över och då går det ut på fel person ...
Hörs sen när jag förmodligen är på bra humör!


Gammal bild ja mycket gammal bild!



<3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0