Måndag 26/4

Chacha bloggen jennieblond hära.
Nejdå jag skoja men det är jag som är tillbaka iaf :)
Inte skrivit så mycket på länge men det är förståligt.
Förra veckan eller när det var fick vi reda på att mer än två ig:n och man får gå om så jag har pluggat upp nästan allt som jag låg eftermed så jävla stolt!
Nu äre bara svenskan kvar men det orkar jag knappt när hon bara tappar bort alla förbannade uppgifter.
Men nu till nå roligare kanske?
På fredag är det valborg och då blire med min kärlek och mina vänner lite party :)
Sen i helgen så kanske min första dömning som 11-manna domare blir av.
Utbildade mig ju i lördags.
Och nu tillbaka till det dåliga min älskling åker till london på söndag i fem dagar :( Kommer sakna ihjäl mig.

Men 4 månader idag iaf och kärleken bara växer:)

Älskar dig gubben <3


Kommentarer
Postat av: Lona

du klarar dig nog ;D

2010-04-27 @ 22:17:17
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0