Gårdagen

Igår var vi som sagt på fest. Sista festen ihop alla vi som var där på över tioveckor.-
Känns hemskt. Men Apun ska bli bra kul iaf.
Jag åker till stockholm!

Men vi åkte till bohman med Lona jag Jonathan och Sebb.
Hade det trevligt och satt och spelade lite kort och snackade.
Sen Kommer jocke N som jag inte träffat på typ 100år dit det var jätte trevligt.
Helt plötsligt kommer Cassandra som jag inte heller sett på hur länge som helst.
Din bondlolla där så då drog vi till Madde som bodde i porten bredvid och sjöng och hade det trevligt Då kom även joakim ponken dit som jag inte sett på 1000000 år :).
Vid ett så gick jag och Jonathan hem.
Sen sov vi :)

Idag blire att åka hem. Måste börja packa för på onsdag så åker jag till västerås tror jag och jonathan åker imorgon.
Kommer även sakna honom men ser honom på Onsdag så då ska jag ha tid för vänner och familjen  tills dess.
Aja skriver säkert mer sen.
För dom nerdar nu igen :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0