Hemma från allt.

God kväll.
Sitter hemma nu har ätit och bara tagit det lugnt.
Ska snart ha lite ta hand om jennifer tid och duscha raka benen och sätta på och i ansikts och hår inpackning.
Behövs kan jag lova.
Är så trött på allt just nu förutom kärleken.
Skolan tar kol på en så man är med babe istför att plugga.
Hade prov i MIBAS idag det gick ganska bra hoppas jag på. Kändes så iaf. Det är den kursen sen förskola skola fritids hem och pedagogisk ledarskap som jag känner stort nöje av. Tre kurser av typ 6/7 som jag lägger ner energi på. Ja barteknik och drycker också då men det är ju individuelt.
Jaja ska klara mig igenom det.
Satt och pratade om det med mattias bästavän idag innan bussen och det tar kol på han också.
Skönt att vara lediga på onsdag iaf så jag får sova ut.
Tar med mig älskling hit då.

Aja onödig fakta men ni gillar´t det vet jag.
ska kanske ta och gö lite nytta nu. Kika runt här sen fixa till mig för kvällen då det blir nya wallander själv :(
Men det fixas :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0