School time

Sitter i skolan nu. Har Förskola, skola och fritidshem som kurs och det är helt okej.
Har iaf gjort klart en uppgift så det är skönt.
Sov vid Babe inatt jätte mysigt vill säga :)
Idag ska jag plugga efter skolan och fixa till betygen som är på topp ändå men kan ju vara bra. Har naturkunskapsprov imorgon så det lär jag plugga till. Sen läs läxa i pedagogiskledarskap.
Jag går ju Barn och fritidsprogramet så mycket ledarska och kurser som handlar om människor.
I helgen var jag till västerås igen och det var trevligt måste jag säga. Amanda (Jonathans syster) Sov vi hos så vi gick på stan och så. Sen på kvällarna så spelade vi kort och åt gott.
Men det blev två helger där nere iaf och mer blire väl.
Igår var det ju också final i PH! Och jackie vann :D
Jag så det från första gången jag såg programet att hon skulle vinna :D
Och patrik är så söt mot henne bra att dom delade på pengarna iaf :)
Nu ska jag kila och kolla vart alla mina älsklingar håller hus.
Ha en bra dag :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0