Träningesvärk men en bra dag :)

Har haft träningsvärk efter Lona´s och Erik´s Idrott igår.
Men det bevisar ju att man satsar eller hur?
Idag så hade vi idrott igen och det var ganska roligt faktiskt.
Efter lunch hade vi prov och gick jätte bra och blev klar efter typ 7 minuter men jag var nöjd hoppas jag klarar det.
Efter skolan så åkte jag och jonathan till Borlänge och köpte x-box och virrade bort han lite ;)
Sen åt vi nyss pizza (oj sorry men behövdes)
Sen nu sitter han och Sebb och nerdar.
Imorgon är det fest kommer ju inte se vissa på typ två månader kommer sakna er en massa,
Apun förstör en massa men det ska bli riktigt kul.

Får se om jag åker hem snart eller blir kvar inatt med :)



Bjur.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0