Jaja i´m back!

Ja nu äre så att jag måste börja blogga mer tycker lona så då får jag väl göra det.
Ska prata med mamma och pappa idag om att köpa Jonathans mammas dator så jag har en egen och då blire mycket lättare också. Plus att jag kommer börja spela då så då blire jag som är nörden nummer ett liksom.
Hoppas jag bara får låna det också :)
Då skulle jag bli väldigt glad.

Jag och Jonathan har vart i västerås i helgen och hälsade på hans pappa och låtsats mamma.
så i lördags satt vi och spelade kort hela kvällen och hade det trevligt lika i fredags då jag och Älskling vann över hans mamma och syster i TP haha VI ÄR BÄST!
Ja nu ska jag åka hem till lona och plugga så då hörs vi då :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0