Ojsan :O

Har inte varit så aktiv som jag vet att jag kan men har haft alldeles för mycket att göra även fast jag knappt gjort något annat än att var i stan hos jonathan och hemma vid sara med brudarna knasboll :)
Men haft ett helt okej lov och ett underbart nyår även fast det blev lite depp bland vissa personer men så blire ibland.
I söndags var jag jonathan ola och lona på bio. Avatar blev det och den var ju AWSOME kan jag lova. hade helt fel om den men den var helt klart värd att se. och jag blev kär i dom flygande sakerna som avatarerna flyger runt på så ge mig en sån.
nu ska jag fixa klart mig även fast det blir mjukis idag men smink och sånt ska på såklart men hare fint :)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0