Fredagkväll

Det är fredagkväll och jag ligger hemma i myskläder( mina älskade mjukisar och älsklingströja<3)
Detta känns verkligen pansionärvarning(stava?)
Men jag trivs faktiskt bara om det kunde vara något annat på tv.

Och jag har en fråga till alla mina nya och gamla läsare.

Vad tycker ni om att folk är bortskämda?

Jag själv avskyr människor som får allt de pekar på eller pengar när de vill.

Annars börjar de grina och skrika att föräldrarna inte älskar dom och då får dom pengar.

Nej det är något som verkligen stör mig.

okej jag kanske har vart bortskämd det har väll alla men jag får inte allt jag pekar på och får betala tillbaka om jag lånar pengar av mamma och pappa i vissa fall.

Men det är som jag sa till min mamma i helgen. Att jag är hellre bortskämd på deras kärlek än på deras pengar. Jag jobbar för mina pengar nu och jag börjar bli tillräckligt gammal att man inte ska gå till mamma eller pappa jämt och få pengar heller.

Men jag kommer ändå alltid vara pappaskicka och det är jag stolt över!

 

XOXO Jennifer


Kommentarer
Postat av: ida

sv: okej jobbigt :/ jo jag mår bra kom nyss in. så skönt när de är kallt ute och sen när man kommmer in så blir de varmt haha du kanske inte fattar men härligt är de:P

2010-07-23 @ 23:51:08
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0