Jag saknar er

Mina underbara tjejer.
Sara Lönnqvist och Lona Trogen jag vet inte om någon av er läser detta men ni ska iaf veta att jag saknar er till 100. Sitter jag vid datorn så blir jag jämt att tänka på våra stunder vi hade. Alla skratt och tårar, alla fester, alla funderingar, tjuvrökningar Ja vi har fan vart med om en massa och det bara försvann. Nu pratar vi knappt med varanda. Vart tog dom tre vännerna och jerry vägen egentligen?
Ett litet snesteg och sen var allt borta.
Jag vill ha er i mina liv. Med er mår jag bra och humöret man har med er är alltid på topp är man nere så fick ni upp det. Jag vet inte hur ni känner men jag kan bara säga att jag saknar er hur mycket som hellst.
Vi sa förevigt. '
Men godisbanden gick lätt sönder. Nästa gång om det nu blir en nästa gång så ska vi ha nå tåligare som håller!
Ni finns i mitt hjärta och kommer alltid göra!

Jag älskar er tjejer<3




Kommentarer
Postat av: Claudia

trevligt :)



just nu sitter jag och spelar tvspel med min pojkvän.. finns ju inget att göra när det regnar ute :/

2010-07-24 @ 18:29:08
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0