Lördag morgon

Godmorgon Bitches :)

Lördag och jag är pigg eftersom jag hade jätte svårt att sova inatt.
Men tillslut efter en stunds snack med älskling i telefonen så somnade jag i soffan :)

Just nu så springer jag runt samtidigt som jag försöker skriva ett inlägg.
Har mycket att göra men ändå hunnit med en del.
Detta ska göras innan jag åker hem och äter vid farmor och farfar :

x:Tömma kattlådan (check redan gjort)
x:Damsuga (check påväg medans jag skriver)
x:Packa väskan (check samtidigt som jag damsuger)
x:Plocka ur disken
x:Torka spisen och bordet.
x:Sminka och klä på mig

Ja lite smått och gott om vad som väntar min närmaste timme :)

XOXO Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0